reklama

Ospravedlnenie

Dobrý neskorší večer. Chcem sa ospravedlniť za to, že som dlhý čas vôbec neprispievala na tento blog. Moja vina, moja vina, moja preveľká vina. Ale je tu veľmi dobrá priam až skvelá správa. Dnes večer, teda predvečer nového liturgického roka začína môj život naberať konečne ten správny smer. Síce sa na ceste ešte pracuje, musím sa po nej konečne vydať. Dávam si záväzok, ýe budem pravidelne písať aj keď budem pracovne neviem ako vyťažená. Ak toto nedodržím tak ma ako sa hovorí môžte nakopnúť (slovne):"Hej, ty, nemáš náhodou niečo urobiť?" Takže ešte raz sa veľmi ospraveldňujem a hneď idem aj písať prvý článok. Ďakujem za pochopenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Jana Bulíková

Jana Bulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek hľadajúci a nachádzajúci (aj keď nie vždy, ale niekedy určite). Zoznam autorových rubrík:  Svätci dnešného dňaZamyslenia a exegézySúkromnéŠkolaZaujímavosti

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu