reklama

Evanjelium 8.4.2010

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.9pt 70.9pt 2.0cm 70.9pt; mso-header-margin:35.45pt; mso-footer-margin:35.45pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Kým o tom hovorili, on sám zastal uprostred nich a povedal im: „Pokoj vám.“ Zmätení si mysleli, že vidia ducha. On im povedal: „Čo sa ľakáte a prečo vám srdcia zachvacujú také myšlienky? Pozrite na moje ruky a nohy, že som to ja! Dotknite sa ma a presvedčte sa! Veď duch nemá mäso a kosti – a vidíte, že ja mám.“ Ako to povedal, ukázal im ruky a nohy. A keď tomu stále od veľkej radosti nemohli uveriť a len sa divili, povedal im: „Máte tu niečo na jedenie?“ Oni mu podali kúsok pečenej ryby. I vzal si a jedol pred nimi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom im povedal: „Toto je to, čo som vám hovoril, kým som bol ešte s vami, že sa musí splniť všetko, čo je o mne napísané v Mojžišovom zákone, u Prorokov a v Žalmoch.“ Vtedy im otvoril myseľ, aby porozumeli Písmu, a povedal im: „Tak je napísané, že Mesiáš bude trpieť a tretieho dňa vstane z mŕtvych a v jeho mene sa bude všetkým národom, počnúc od Jeruzalema, hlásať pokánie na odpustenie hriechov. Vy ste toho svedkami.

Lk 24, 36-48

Nedivme sa zmäteným a vyľakaným apoštolom. Ten, ktorý zomrel na kríži, ktorého hrob zabezpečili veľkým balvanom, stojí odrazu pred nimi. Kto by sa nenaľakal? Ježiš ich za to neodsúdil a nikdy neodsúdi ani nás za naše pochybnosti, lebo tie sú typickou ľudskou reakciou. Skôr je problémom naša neúprimnosť a strach priznať si, že potrebujeme pomoc. Ježiš nás dnes vyzýva a povzbudzuje k tomu, aby sme svoje problémy, obavy a pochybnosti položili k jeho nohám. Čaká na to, že mu dovolíme vstúpiť do nášho srdca, aby upokojil naše strachy, pochybnosti a priniesol nám silu riešiť situácie a obstáť i v ťažkých skúškach života. Keď sa budeme snažiť čím častejšie s ním zotrvávať v úprimnom rozhovore o tom, čo prežívame, buďme si istí, že v našom živote zavládne pokoj, láska, radosť, čnosti, ktorými môžeme postupne „nakaziť“ aj iných.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Denne s Božím slovom III

Jana Bulíková

Jana Bulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek hľadajúci a nachádzajúci (aj keď nie vždy, ale niekedy určite). Zoznam autorových rubrík:  Svätci dnešného dňaZamyslenia a exegézySúkromnéŠkolaZaujímavosti

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu